Acest site foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare. Daca folositi website-ul nostru, sunteti de acord cu salvarea de cookie-uri in calculatorul / dispozitivul dumneavoastra. Pentru mai multe optiuni cu privire la cookies, accesati sectiunea setari a browser-ului dumneavoastra.

CABINET NUTRITIE SI DIETETICA

Nu pierde timpul asteptand sa se intample ceva... ACTIONEAZA ACUM!


0742 112.480 / 0769 68 68 69

nutritionist.iasi@gmail.com


Serviciile de care beneficiati in timpul colaborarii cu noi (investigatii specifice, evaluari si programe nutritionale personalizate) :

- Indicele de Masa Corporala (IMC ),

- Metabolismul Bazal (MB),

- Procent / Raport – Masă Grasă / Masă Slabă,

- Consumul adecvat de calorii pentru o greutate optima,

- Program cu recomandări personalizate pentru reglarea greutății corporale  și un stil de viață sănătos.

 

NICIODATĂ NU POTI OBTINE ALTE REZULTATE DACĂ FACI ACELEAȘI ACȚIUNI !


Adopta un stil de viata sanatos, personalizat ! Programeaza-te acum !

Constantin Țîbîrnă

Specialist in Nutritie si Dietetica

Licentiat UMF ”Gr.T.Popa” Iasi

0742 112.480

nutritionist.iasi@gmail.com



NOUTATI :

arr3Lista de pret 01 iunie 2015Vitacrystal_2015_06.pdf... arr3NOI TRATAMENTE NATURISTE ! Echipa cardio-flavin7 va ofera noi tratamente naturiste ! Noile produse : minerale si vitamine... arr3PROMOTII START! ACUM !OLIMPIQ STEMXCELL SL SXC 175 % 45-45 cps 495 lei 396 lei OLIMPIQ STEMXCELL SL SXC 175 % 75-75 cps...

PROMOTII :

CONTACT :

tel: 0769.68.68.69 , 0742.111.604
scrieţi-ne
AI GRIJA DE INIMA TA !

CEL MAI VANDUT:

Pret Catalog 213 LEI
Pret Catalog 188 LEI
Pret Catalog 96 LEI

SONDAJ :

Ce produse folosesti pentru tratament ?

Produse naturiste 40% Medicamente de sinteza 21% Si naturale si de sinteza 23% Sunt sanatos ! 17%

» FII SANATOS (2)
DOAR SANATOS (2)

1. Cel mai important lucru in educatia copiilor este MODELUL !

Dacă TU - PARINTELE esti modelul demn de urmat  si explici pe intelesul lui principiile tale de viata fara a le impune, ceea ce implica preocupare, interes si ... rabdare ! Astfel veti deveni prietenul lui si preocuparile lui se vor armoniza cu ale dvs. Nici un minut nu e pierdut atunci cand e petrecut cu copilul tau !

Sa vedem care sunt actiunile care sa ne mentina sanatosi ! PREVENTIA !

2.  80% din hrana dvs. zilnica sa fie constituita din vegetale !

Bogatia in nutrienti precum si usurinta cu care sunt digerate fac din vegetale alimentele ideale mentinerii sanatatii ! Alaturi de proteinele de buna calitate : carne (de preferat de pasare obtinuta de la cei care traiesc in mediul rural) sau peste, oua, leguminoase. Retineti deci : consumati 80% vegetale si 20% carne (sunt multe alte consideratii stiintifice, medicale ce sustin aceasta proportie in directia mentinerii unei sanatati depline ! In aceasta directie, articolele viitoare vor dezvalui implicatiile medicale ale alimentatiei 80 / 20 ). Pofta buna !

3. Pe cat posibil, consumati vegetalele in stare cruda !

Si la noi termenul raw-vegan (dieta vegana fara a fi preparata termic) devine din ce in ce mai cunoscut. A manca vegetalele nepreparate termic ne aduce un beneficii importante : digestie mult imbunatatita prin prezenta enzimelor, nutrienti de calitate : vitamine si minerale bio-disponibile. Toate aceste benefiicii sunt mult diminuate sau chiar anihilate prin preparare termica (fapt confirmat stiintific). Astfel, incercati sa consumati zilnic vegetalele in stare proaspata, nepreparate termic (articole viitoare vor expune consideratiile stiintifice si pentru inspiratie, numeroase retele raw vegane).

4. Urmati sfatul nutritionistilor : Consumati suficienta apa !

Excludeti din consumul alimentar alcoolul (cat de curand vom vorbi si despre paharul de vin rosu)  si sucurile din comert. Evitati cafeaua si apa carbogazeificata. Savurati fructele si legumele ca atare. Daca le faceti suc beti-l imediat ce l-ati facut !Nu uitati de ceaiuri ! Plantele sunt surse excelente de fitonutrienti cu proprietati miraculoase (si aici viitoarea sectiune rezervata consumului de plante medicinale va aduce mai multa lumina . Ne va ajuta nutritionist.romania@gmail.com) .

5. Odihna si somnul !

Odihna este si ea unul din factorii de contrabalans al efectelor nocive declansate de stres. In timpul somnului, anumite glande intra in actiune si contribuie la refacerea anumitor functii perturbate ale organismului. Pentru a-si mentine sanatatea, corpul uman are nevoie de un bioritm stabil care este mentinut de un somn odihnitor  de minim 6-8 ore pe noapte intre orele 22.00 si 06.00 functie de bioritmul fiecaruia.

6. Faceti miscare !

Viata contemporana este axata pe activitati statice cu minim de efort fizic cu repercusiuni asupra starii de sanatate a organismului. Faceti cat mai multa miscare ! Alegeti sa urcati/coborati o scara sau doua in loc sa utilizati liftul evitati liftul, mergeti in ritm alert, coborati cu o statie inainte de a ajunge la destinatie si mergeti pe jos, efectuati plimbari in weekend si frecventati o sala de sport, de fitness sau dans !

7. Nu fumati !

Va recomandam sa renuntati ACUM la fumat. Evitati sa stati in preajma fumatorilor si in incaperile in care se fumeaza.  Fumatul pasiv este deasemenea deosebit de daunator sanatatii ( creste riscul de cancer nu doar la nivrelul plamanilor, ci la orice nivel). Va recomandam daca fumati sa cereti ajutorul ACUM pentru renuntarea la tigari doar daca nu puteti renunta personal.

8. Evitati expunerea exagerata la soare mai ales la ore nepotrivite !

Orele corecte de expunere la soare pentru beneficii sanatoase (stimularea productiei naturale in piele a vitaminei D si un bronz intens) sunt inainte de ora 11.00 si dupa ora 17.00. Arsurile provocate de soare care se petrec doar in intervalul dintre orele mentionate, cresc rsiculo de cancer cu peste 20 %, chiar estetica pielii are de suferit : deshidratari si riduri, alunite si pistrui ! Atentie la perioada de concediu in care relaxarea fizica si in special psiho-mentala va poate conduce la slabirea vigilentei asupra grijii de sine !

Sfaturile de mai sus trebuie sa faca parte din stilul dvs. de viata. In acest mod copilul va efectua aceleasi actiuni pe care si le va insusi fara obiectii. Va reamintesc ca intelegerea necesitatii respectarii acestora implica timp,rabdare si iubire (toate acestea, copilul trebuie sa le simta si sa le remarce).
In articolele urmatoare, vom aprofunda fiecare componenta in parte a stilului de viata sanatos ! Si... vom incepe cu Soarele si implicatiile expunerii la razele acestuia !
Pana atunci,...

Este timpul să facem o schimbare!

NICIODATĂ NU PUTEM OBTINE ALTE REZULTATE DACĂ FACEM ACELEAȘI ACȚIUNI !

Vă îmbrățișez cu drag !

Cu respect pentru sănătate,

Constantin Țîbîrnă

Nutriționist și Dietetician Licentiat


PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

Y2ZkMTA2N