Acest site foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare. Daca folositi website-ul nostru, sunteti de acord cu salvarea de cookie-uri in calculatorul / dispozitivul dumneavoastra. Pentru mai multe optiuni cu privire la cookies, accesati sectiunea setari a browser-ului dumneavoastra.

CABINET NUTRITIE SI DIETETICA

Nu pierde timpul asteptand sa se intample ceva... ACTIONEAZA ACUM!


0742 112.480 / 0769 68 68 69

nutritionist.iasi@gmail.com


Serviciile de care beneficiati in timpul colaborarii cu noi (investigatii specifice, evaluari si programe nutritionale personalizate) :

- Indicele de Masa Corporala (IMC ),

- Metabolismul Bazal (MB),

- Procent / Raport – Masă Grasă / Masă Slabă,

- Consumul adecvat de calorii pentru o greutate optima,

- Program cu recomandări personalizate pentru reglarea greutății corporale  și un stil de viață sănătos.

 

NICIODATĂ NU POTI OBTINE ALTE REZULTATE DACĂ FACI ACELEAȘI ACȚIUNI !


Adopta un stil de viata sanatos, personalizat ! Programeaza-te acum !

Constantin Țîbîrnă

Specialist in Nutritie si Dietetica

Licentiat UMF ”Gr.T.Popa” Iasi

0742 112.480

nutritionist.iasi@gmail.com



NOUTATI :

arr3Lista de pret 01 iunie 2015Vitacrystal_2015_06.pdf... arr3NOI TRATAMENTE NATURISTE ! Echipa cardio-flavin7 va ofera noi tratamente naturiste ! Noile produse : minerale si vitamine... arr3PROMOTII START! ACUM !OLIMPIQ STEMXCELL SL SXC 175 % 45-45 cps 495 lei 396 lei OLIMPIQ STEMXCELL SL SXC 175 % 75-75 cps...

PROMOTII :

Pret Catalog 334 LEI
Pret Catalog 230 LEI
Pret Catalog 385 LEI

CONTACT :

tel: 0769.68.68.69 , 0742.111.604
scrieţi-ne
AI GRIJA DE INIMA TA !

CEL MAI VANDUT:

Pret Catalog 188 LEI
Pret Catalog 213 LEI
Pret Catalog 213 LEI

SONDAJ :

Ce produse folosesti pentru tratament ?

Produse naturiste 40% Medicamente de sinteza 21% Si naturale si de sinteza 22% Sunt sanatos ! 17%

» TRIGLICERIDE CRESCUTE ?
Ce să faci când ai concentratie crescuta de trigliceride in organism

Trigliceridele sunt tipul de grăsime in concentratie crescuta in sangele majoritatii persoanelor cu diabet zaharat şi obezitate, care poate duce la boli de inima sau accident vascular cerebral. Schimbarea obiceiurilor alimentare şi practicarea exerciţiilor fizice este formula eficienta pentru scaderea riscurilor mentionate.

În această privinţă, şi este important să reţineţi că hiper-trigliceridemie sau trigliceride crescute în sânge poate provoca ateroscleroza, depunerea  de grăsime în peretele arterelor, factor important de crestere a riscului de afectare cardiovasculara.

De fiecare data cand mancam este consumata energie pentru procesele digestive (digestie, absorbtie intestinala , transport sanguin si membranar, precum si procesele de oxidare celulara) aceatsa energie este obtinuta prin arderea trigliceridelor din sange eliberate de catre un mecanism complex, specific coordonat in mod prioritar de catre ficat. Cu toate ca ficatul produce acest tip de grăsimi, concentratia acestora creste dramatic dupa ingerarea de alimente bogate in acest tip de nutrienti. Acest fapt poate creşte mult riscul de afectare metabolica.

Un nivel normal de trigliceride este de 150 de miligrame pe decilitru (mg / dl) din sânge; deşi persoanele care au avut probleme cu inima ar trebui să mentina concentartia sanguina mai mică de 100 mg / dl.

Multi experti sustin ca, atunci cand colesterolul este o valoare normală, trigliceride încetează să mai fie un factor de risc pentru persoanele care suferă atac de cord (moartea ţesutului cardiac prin suspendarea furnizarii de sânge), dar pericolul este latent în cazul persoanei cu diabet zaharat sau pancreatită (inflamaţia pancreasului).
Persoana cu un nivel ridicat de grăsimi în sânge trebuie să urmeze cu stricteţe indicaţiile medicale.

Foarte important estet ca pacientul să respecte programul de masa si sa comb
ine alimentele din diferite grupuri (cereale, fructe şi legume, leguminoase şi produse de origine animală). De asemenea, dieta trebuie să fie completă, adecvată şi igienica, şi anume să îndeplinească necesitatile alimentare de bază.

Nutritionistii subliniază faptul că dieta ar trebui să fie adaptata la nevoile şi cheltuielile de energie
ale fiecarui pacient, deoarece alimentatia este diferita pentru cei cu o activitate intensa fata de sedentari. Oamenii cu hipertrigliceridemie ar trebui să urmareasca câta grăsime mananca. Trebuie sa inteleaga motivul pentru care laptele şi derivaţii săi precum si carnea ar trebui să fie in cantitate scazuta in alimentatia lor - sunt bogate in grasimi. Prepararea alimentelor ar trebui să nu fie realizata la temperaturi foarte ridicate, preferând alimentele la gratar sau cu cantitiati reduse de ulei.

De asemenea, o schemă clasică pentru persoanele cu hiper-trigliceridemie include cantitiati mici de făină sau amidon, în schimb sa fie abunde
nta în alimente bogate in fibre, mai ales fructe şi legume, deoarece acest lucru va ajuta la digestie, prin absorbtia adecvata a substantelor nutritive .

Viata noastra se poate îmbunătăţi dacă vom căuta ajutorul specialistilor in nutritie c
are sa ne înveţe să măncam (dieta restrictiva nu înseamnă să murim de foame). În acelaşi timp, este foarte important exercitiul fizic în mod regulat ( dar acest lucru nu înseamnă că trebuie sa devenim sportivi de performanta).

Toti specialistii afirma ca persoanele care suferă de hiper-trigliceridemie trebuie să renunte la consumul de alcool şi tutun, pentru că ambele vicii determina retenţie de grăsime în ficat (ficat gras) şi cresterea valorilor colesterolului şi a trigliceridelor din organism.

În cele din urmă, secretul este echilibrul alimentar :  alimentatia cu moderaţie, în sensul că  este
necesar un aport adecvat de glucide din alimente, fara să mai adăugaţi zahăr, miere, caramel sau gem.

O persoană cu hiper-trigliceridemie are in mod necesar restricţii, dar nu absolutiste. Reteta este simpla:

  1. bea mai multa apa,
  2. practica exercitii fizice zilnic,
  3. schimba obiceiurile alimentare (reciteste exemplele simple de mai sus)
  4. evita alimentele procesate
  5. constientizeaza că medicametele nu pot înlocui eforturile proprii ce trebuiesc asumate in dieta noastra de zi cu zi.
  6. daca nu reusesti singur, intotdeauna te poate ajuta un dietetician

Succes !


PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

MWYyO